مقالات

لیزر موی زائد آقایان

لیزر موی زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان در مرکز لیزر الیزه توسط پزشک متخصص و اپراتور حرفه ای آقا انجام می شود. آقایان زیادی همه روزه از خدمات لیزر آقایان ما استفاده می کنند.

خدمات لیزر در این کلینیک بدون هیچگونه عوارض جانبی صورت میگیرد .

لیزر موی زائد آقایان چگونه است؟

لیزر مو  دستگاه لیزری است که ریشه و فولیکول مو را هدف قرار داده و ریش را از بین می برد. یک پرتوی خاص از نور مانند پرتو الکساندرایت اندیاگ یا دایود از لایه اپیدرم پوست عبور می کند و فولیکول مو را هدف قرار می دهد.این لیزر رشد مو را بدون آسیب رساندن به پوست غیرفعال می کند. با تخریب فولیکول ، ساقه مو ضعیف و تنبل می شود ، و سرانجام با انجام جلسات کافی درمان ، فولیکول مو از بین رفته و بعد از مدتی یا رشد نخواهد کرد یا به شدت رشد کندی خواهد داشت.

آیا لیزر یک کار دائمی است؟

توجه کنید که هیچ لیزری دائمی نیست، مثل کراتین مو یا آرایش دائم صورت مثل میکرو و فیبروز ابرو، لازم است بعد از چند ماه آن را تمدید کنید. لیزر هم به همین صورت است و باید هر 6 ماه یا یکسال بعد از پروسه 6 تا 8 جلسه ای درمان تمدید شود تا اثر بخشی خود را نشان دهد. هرچند به عقیده من همین که با هر بار حمام نیازی به شیو کردن نداشته باشید خود موهبتی الهی است.

شما در یک ماه 30 روزه بطور متوسط 15 بار به حمام خواهید رفت حتی اگر قرار باشد ماهی یکبار از شر موها خلاص شوید به نطر من باز هم ارزش لیزر کردن دارد. چه بسا که بسته به بدنتان بعد از تکمیل پروسه لیزر ممکن است 6 تا 12 ماه هم نیازی به جلسه شارژ لیزر نداشته باشید.

لیزر موهای زائد صورت و بدن آقایان و خانمها ، حداقل ۹۰٪ رشد مجدد مو را کاهش می دهد. اگر رشد مجدد مو داشته باشید ، موها بسیار نرمتر  و سبک تر از قبل و بصورت کرکی خواهند بود.

 

لیزر ناحیه تناسلی مردان چگونه است؟

لیزر موهای زائد مناسب ترین گزینه برای از بین بردن موهای ناحیه تناسلی مردان است. ماندگاری این روش موجب می شود دغدغه از بین بردن موهای زائد این قسمت کم شود و در یک طول درمان، برای همیشه از دردسر رویش مجدد موهای زائد این قسمت رهایی یابید. البته صد در صد تعداد خانم هایی که موهای زائد ناحیه تناسلی خود را لیزر می‌کنند، از مردان بیشتر است ولی دلیل نمی‌شود که این روش برای مردان جواب نباشد.

آیا لیزر ناحیه تناسلی آقایان باعث ناباروری می شود؟

شایعاتی در مورد لیزر موهای ناحیه تناسلی آقایان ، مبنی بر ناباروری وجود دارد. این دقیقا عین سوال یکی از مشتریان است: “آیا لیزر موهای زائدخصوصا لیزر بیکینی آقایان بر روی بیضه ها تاثیر منفی دارد؟ آیا لیزر  آقایان خطرات یا اثرات احتمالی در توانایی باروری در آینده کوتاه مدت یا بلند مدت دارد؟ من می خواهم این کار را انجام دهم ، اما بسیار می ترسم که این امر در مدت زمان کوتاه یا در آینده منجر به ناباروری یا هرگونه مشکل دیگر در بیضه ها و عملکرد اسپرم شود. آیا لیزر موهای زائد مردان  ۱۰۰٪ امن است؟”

پاسخ: درباره تاثیر لیزر موهای زائد در باروری تا کنون هیچ مقاله ای منتشر نشده است .در نتیجه هیچ خطری برای بیضه ها با لیزر موهای زائد وجود ندارد و هیچ تأثیری بر روی اسپرم مردان نیز ندارد. عمق نفوذ نور لیزر به اندازه ای نیست که به بافت ناحیه تناسلی آسیب بزند. لیزر ۳ تا ۴ میلیمتر در داخل پوست نفوذ کرده و به هیچ عنوان اندام های داخلی را تحت تاثیر قرار نمی دهد و تنها توسط فولیکول مو جذب می شود.

کارمندان ماهر کلینیک زیبایی الیزه به خوبی آموزش دیده و کاملا با مهارت کارشان را انجام می دهند. اپراتور آقای کلینیک الیزه 5 سال سابقه حضور در این کلینیک را داشته و کاملا با تبحر لیزر را برایتان انجام خواهد داد. با وجود اپراتور لیزر متخصص مجرب و ماهر هیچ جای نگرانی نیست. جای هیچ خجالتی هم نیست. نگران هیچ چیز نباشید.

 

لیزر صورت آقایان و پیشانی

مردان با شخصیت معمولا صورت و ریش های تمیزی دارند، ولی برای رسیدن به این تمیزی نیاز است که با هربار حمام صورت را آنکار کرده و ریش ها را تیغ زده یا با ماشین تمیز کنند. با انجام لیزر دیگر نیازی به این کار نخواهید داشت و بسیار راحت خواهید شد. در برخی از آقایان رویش مو در پیشانی امری بسیار طبیعی می باشد، اما برخی از آقایان هستند که از مو های زائد خود در پیشانی خجالت می کشند بنابراین این افراد برای برداشتن مو های زائد در پیشانی و صورت از تیغ ، موم و یا کرم های مخصوص برای این کار استفاده می کنند که همگی  این روش ها موقتی می باشند.

اما مردان می توانند با استفاده از  لیزر موهای زائد برای همیشه از شر موهای پیشانی و صورت خود خلاص شوند. و همچنین لیزر موهای زائد صورت، روشی مؤثر و ایمن می باشد که بسیار کم موجب بروز عوارض موقتی می شود. عوارض لیزر صورت آقایان بستگی به نوع پوست فرد دارد، ممکن است یک تا دو ساعت پس از جلسه لیزر، قرمزی یا ورم خفیفی را تجربه کنید. ولی با استفاده از کرم زینک براحتی می توانید بر این قرمزی غلبه ککنید.

در هر حال خط ریش و پشت گردن از نقاطی است که اگر آنها را لیزر کنید یک عمر راحت خواهید بود.

محبوب‌ ترین بخش های بدن مردان برای لیزر

آقایان می‌ توانند برای تمام نقاط بدن خود از لیزر موهای زائد استفاده کنند اما محبوب ترین قسمت های بدن مردان با لیزر عبارتند از

۱- صورت

اصلاح روزانه آقایان می‌تواند بر  پوست تاثیر بگذارد و باعث مشکلاتی مانند موهای زیرپوستی و التهاب شود. اگر دوست دارید برای همیشه از شر موهای زائد خود راحت شوید، لیزر بهترین گزینه برای شما می باشد. انجام لیزر صورت آقایان حدودا ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد. لیزر صورت آقایان به ۸ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز دارد.

۲- گردن

لیزر موهای گردن در مردان می‌تواند از سوزش و رویش موهای زیرپوستی جلوگیری کند. لیزر گردن مردان به ۸ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز دارد.

۳- کمر و شانه

کمر و شانه قسمتی از بدن آقایان می باشد که با اعتماد به نفس آنها رابطه مستقیم دارد. اغلب مردان به علت داشتن موهای بیش از حد در کمر و شانه، اعتماد به نفس خود را از دست می‌ دهند. لیزر کمر و شانه مردان به ۸ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز دارد.

 

قیمت لیزر آقایان سال 1402

تعرفه لیزر آقایان

پکیج لیزر آقایان

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “لیزر موی زائد آقایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *