مقالات

بهترین لیزر شرق تهران

بهترین لیزر شرق تهران

پیدا کردن بهترین و اثربخش ترین دستگاه لیزر و مرکز معتبر لیزر کار سختی است. اگر قصد دارید موهای زائدتان را لیزر کنید جای تعجب نیست که از دوستان و آشنایان نام دستگاه ها و مراکز مختلف لیزر موهای زائد را شنیده باشید. در کنار آن دغدغه مسائلی مانند رعایت نکات بهداشتی و همچنین دستگاه لیزر قدرتمند و موثر که بتواند شما را از شر موهای زائد راحت کند و با حداقل درد ممکن همراه باشد را نیز از سر می گذرانید. ما در این مقاله بهترین مرکز لیزر تهران را به شما معرفی می کنیم.

ارائه خدمات با کیفیت یکی از مهم ترین دغدغه های افراد برای مراجعه به مراکز لیزر می باشد. در مرکز لیزر الیزه بهترین دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این مرکز به هر فرد در ابتدای ورود و در جلسه اول پک بهداشتی تقدیم میشود. این پک دارای سری لیزر مجزا برای هر فرد و کاور بهداشتی می باشد. این  کاور و سری را مراجعین هر بار باید به همراه خودشان بیاورند.

 

چرا کلینیک الیزه بهترین مرکز لیزر شرق تهران است؟

در کلینیک الیزه از دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس استفاده می شود. لیزر قدرتمند اکساندرایت نابلکس آمریکایی بوده و دارنده ی گواهی FDA جهت کاهش دائمی موهای زائد می باشد. پس از طی جلسات اصلی از مشاهده نتیجه شگفت زده می شوید! چرا که این دستگاه و طول موج الکساندرایت یکی از طول موج های موثر در بدن جوگندمی رنگ ایرانیان می باشد. این دستگاه بصورت شاتی عمل می کند. دارای یک خنک کننده بسیار قوی برای کمتر کردن حس سوزش در زمان لیزر می باشد. با این خنک کننده عملا به هیچ عنوان حس سوزش و درد نخواهید داشت.

کلینیک لیزر الیزه

کلینیک لیزر الیزه

انجام لیزر آقایان

لیزر آقایان نیز در مرکز الیزه در هر دو شعبه شرق و غرب با هماهنگی قبلی و در صورت نیاز با اپراتور آقا قابل انجام می باشد. جهت اطلاع از قیمت ها به صفحه لیزر آقایان مراجعه کنید.

بهترین مرکز لیزر شرق تهران

بهترین مرکز لیزر شرق تهران

شاید لیزر با دستگاه قوی و قدرتمند کافی به نظر برسد اما مهم تر از آن رعایت نکات و مسائل بهداشتی است. رعایت کلیه ی پروتکل های بهداشتی، تمیزی اتاق های لیزر و هندپیس دستگاه لیزر.و کلیه ی  سطوحی که با بدن مراجعین در تماس هستند از جمله موضوعاتی است که در بهترین کلینیک شرق تهران به آن به طور ویژه ای پرداخته شده است. چرا که سلامت همراهان عزیز الیزه برایمان خط قرمز است.

 

حضور بهترین و حاذق ترین و با تجربه ترین پزشکان حوزه زیبایی

یکی از دیگر دلایلی که کلینیک الیزه را به بهترین کلینیک لیزر شرف تهران تبدیل کرده است، حضور پزشکان با تجربه و حاذق در انجام سایر خدمات زیبایی است. شما با مراجعه به کلینیک الیزه در کنار انجام خدمات لیزر موهای زائد برای خانم ها و آقایان براحتی می توانید از خدمات زیر نیز استفاده نمایید.

  • تزریق بوتاکس
  • بلفاروپلاستی
  • تزریق ژل لب
  • تزریق فیلر چانه و فک و زاوره سازی صورت
  • خدمات فیشال
  • جوانسازی پوست
  • کربوکسی تراپی
  • تزریق بوتاکس زیر بغل
  • تزریق آنزیم
  • تزریق فیلر بینی
  • سایر عمل های زیبایی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *