لیزر اکساندرایت نابلکس

لیزر الکساندرایت نابلکس دستگاهی است که ویژه از بین بردن موهای زائد با بالاترین کارآیی و حداقل عوارض تولید شده است . این دستگاه قادر است موهای زائد بدن را از بین ببرد . ابن نوع لیزر را هم برای موهای نازک و روشن و هم برای موهای ضخیم و تیره میتوان به کار برد . دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس Alexandrite Laser Noblex یکی از پیشرفته ترین دستگاهای لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد می باشد . یکی از خصوصیات منحصر بفرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج Pulse Duration و میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو و پوست می باشد . لیزرهای الکساندریت نابلکس با طول موج ۷۵۵ نانومتر می باشند .

آشنایی با انواع طول موج لیزر و نام آنها

لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر

برای تمام انواع پوست و پوست های تیره استفاده میشود و موهای که زیر پوست قراردارند را نیز از بین می‌برد.
ليزر ان دى ياگ با طول موج ١٠٦٤ نانومتر
براى رفع موهاى زائد در پوست‌هاى تيره و بسيارتيره در موارد خاص كاربرد دارد.

ليزر الكساندرايت با طول موج ٧٥٥ نانومتر

لیزر الکساندریت یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد است. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه، قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است. این دستگاه دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر را برای بیمار دارد. ماندگاری نتیجه لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت قابل توجه است و هیچ عوارضی ندارد.

لیزر الکساندرایت نابلکس طول موج 755 نانومتر

تکنولوژی حذف موهای زائد با لیزر نابلکس مشابه‌ لیزر الکساندرایت است. لیزر الکساندرایت نابلکس سیستمی منحصربفرد است که عملکرد آن برای حذف موهای زائد سریع، موثر و ایمن است، با طول موج 755 نانومتر موهای زائد را در پوست های روشن تا سبزه با کمترین عوارض جانبی از بین می‌برد. مجهز به هندپیس فراکشنال بوده و علاوه بر رفع مو زائد، برای پروتکل های جوانسازی پوست مفید و موثر است.

 

ابن نوع لیزر برای موهای نازک و روشن و موهای ضخیم و تیره کاربرد دارد. دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس یکی از پیشرفته ترین دستگاهای لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد می باشد .

مزایای لیزر نابلکس

  1. درمان سریع و دقیق با فرکانس یا تعداد شات در ثانیه تا 10 هرتز
  2. سرعت عملکرد بسیار بالای و سری لیزر قابل تنظیم
  3. سیستم خنک کننده بسیار پیشرفته بصورت ترکیبی از گاز و هوا
  4. قابلیت استفاده در پوستهای روشن و تیره
  5. مدهای عملکرد متعدد با قابلیت جوانسازی غیر تهاجمی
  6. هندپیس قابل تنظیم با دو سیلندر
  7. کاربری بسیار آسان با توجه به کاهش درد در بیمار با استفاده از تکنیک خنک سازی پوست
  8. تعداد جلسات کم (6 تا 8)
  9. بازگشت پذیری کم
  10. مناسب پوست های ایرانی
  11. مناسب برای موهای معمولی و ضخیم

 

آیا استفاده از دستگاه نابلکس دردناک است ؟

این دستگاه از کم دردترین دستگاه های لیزر موجود در جهان به شمار می رود . علاوه بر این، برای راحتی بیشتر در طول درمان یک سیستم خنک کننده فوق قوی درد را به حداقل میزان ممکن می رساند . تعداد جلسات لیزر با این دستگاه بستگی به ضخامت موها و افراد مختلف متفاوت بوده و بین 8 تا 12 جلسه برای رفع کامل موهای زائد می باشد.

بعد از رفع موهای زائد با لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex به چه مراقبت هایی نیاز است ؟
بعد از درمان ممکن است کمی قرمزی در ناحیه ملاحظه کنید که با کرم هایی که پزشک شما تجویز خواهد کرد، تا چند ساعت بعد کاملا از بین خواهد رفت . شست و شوی موضع با شوینده های ملایم بعد از درمان، در صورتی که با احتیاط انجام شود، منعی ندارد . از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده نموده و از قرارگیری در معرض تابش مستقیم آفتاب بدون محافظت کافی اجتناب کنید .

به علاوه دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex قابلیت تنظیم برای پوست روشن یا تیره را دارد . در حال حاضر دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس سریعترین ، موثرترین و کم خطرترین لیزر موجود در دنیا برای درمان موهای زائد به شمار می رود . در یک زمان بسیار کوتاه ( در حد هزارم ثانیه ) نور لیزر با شدت بالا به پوست می تابد و به طور همزمان ده ها فولیکول مورا تخریب می کند . اغلب موهای تخریب شده از سطح پوست پاک می شوند و مابقی موها در عرض ۱ تا ۲ هفته خود به خود ریزش پیدا می کنند .